eKonto - myślę że warto

Reklamy

czwartek, 12 kwietnia 2012

BIŻUTERIA TRIBALOWA-PIERWSZE PRÓBY:)

Pudełeczka ku mojej radości spodobały się wielu osobom (dziękuje Wam wszystkim za pozytywne, miłe opinie).
Z okazji Dnia Kobiet zrobiłem mojej kobiecie pudełeczko i tak jej się spodobało, że cały czas mnie męczyła o biżuterię w tym stylu, no i uległem :)
Zakupiłem różne drewniane elementy, haczyki do kolczyków (przy okazji była to dobra lekcja edukacyjna, bo dowiedziałem się, ze nazywa się je "bigle", teraz już będę wiedział przy kolejnym zakupie). Sporo czasu spędziłem nad przeszukiwaniem internetu i kursów, żeby nauczyć się, jak zaplatać sznurki, bo naturalnie czułem, że do moich triabali będą pasowały takie sploty w stylu makramy.
Oto efekty moich eksperymentów:
Jak Wam się podobają? Bo moja druga połówka zadowolona:)










9 komentarzy:

  1. OMG!!! Jestem pod wrażeniem.. szczenka gdzieś mi tam na dół zleciała i nawet nie wiem czy ją pozbieram do kupy ;)
    WOW!! Super. A jeśli tak jak piszesz jest to twoje pierwsze dzieło w stylu makram to szacun stary, szacun :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadowolenie Twojej drugiej połóweczki wcale mnie nie dziwi :)Biżutka wspaniała!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplecik i rzeczywiście poszukiwania formy tibali w wersji 3D uważam za udane

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem niezłe te próby- pięknie wyszło , mam nadzieję , że to nie ostatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam za super komentarze. Bardzo mnie cieszy to, że Wam się podoba, to mnie podbudowuje i mobilizuje do dalszej pracy.
    Tak więc niebawem następne prace, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, próbowałaby być niezadowolona. ;P Bardzo ładnie to wygląda, aż dziwne, że to Twoje początki w makramie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę tylko pozazdrościć! Bardzo mi się podoba Twoja biżuteria!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...