eKonto - myślę że warto

Reklamy

wtorek, 17 kwietnia 2012

BIŻUTERIA TRIBALOWA-BRANSOLETKA DO KOMPLETU

Dzisiaj dokończyłem pracę nad bransoletką, która ma stanowić komplet z biżuterią, którą pokazałem Wam w poprzednim wpisie.
Mam nadzieję, że będzie się Wam podobało i że Wasze komentarze będą równie wspaniałe jak poprzednio - za co dziękuję.
Osobiście jestem zadowolony z mojego dzieła, szczególnie ucieszył mnie fakt , że mam kolejne zamówienie na taki komplet.
Jutro kolejne pudełka ozdobione w stylu TRIBAL - ZAGLĄDAJCIE i KOMENTUJCIE:)
Sorry, ze mało komentuję Wasze blogi, ale często zaglądam i wiele Waszych dzieł jest również dla mnie inspiracją. W wolnej chwili nadrobię zaległości w komentowaniu Waszych postów.













5 komentarzy:

  1. Świetna branzoletka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle , nieźle. Ja bym chciała tylko tak ze dwie kulki więcej na tej bransolecie (zachłanna chyba jestem).

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja biżuteria przypomina mi czasy szkoły średnie.... Świetna jest:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. i co tu można napisać???? no ja się pytam??? do niczego nie można się przyczepić tylko same ochy i achy:))) Świetna bransoletka do kompletu:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna bransa do kompletu- chętnie bym ukradziła cały komplet. Zakochałam się też w tym splocie makramowym! SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...