eKonto - myślę że warto

Reklamy

piątek, 1 czerwca 2012

Wymianka kwiatowa

Po dłuższej nieobecności - jestem i od razu nadrabiam wpisy.
Na początek wymianki. Zapisałem się jakiś czas temu na pierwszą moja wymiankę. Wybór padł na Wymiankę kwiatową, która zorganizowała Majalena. Dzięki za super organizację.

Wymianka kwiatowa - temat ciężki jeśli chodzi o wymyślenie czegoś dla mężczyzny - bo ja ze swojej strony nie miałem problemów - dziewczyny kochają kwiaty:)
Moja para wymiankowa, którą była Bożenka zrobiła dla mnie świetny prezent (bardzo mi się przydał, zdobi biurko). Do tego dostałem jeszcze świecę zapachową , słodycze , herbatki i bardzo przydatne przydasie oraz kartkę:




DZIĘKUJE BOŻENKO:)



Ja natomiast przygotowałem dla Bożenki coś takiego:
Czyli pudełko i komplet biżuterii (decoupage w połaczeniu ze splotem makramowym), przydasie, kawusie, słodycze itp.




Jeszcze raz dzięki za wymiankę, myślę, że nie ostatnia :)

3 komentarze:

  1. kolczyki i naszyjnik mnie zachwyciły , napatrzeć się trudno:)Pudełeczko też śliczne , super wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności zrobiliście sobie nawzajem.
    Bardzo dziekuje za udział w wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenciki, ale urzekł mnie komplet, jaki zrobiłeś dla Bożenki! Jest Super i jestem nim zauroczona!(zresztą pudełkiem też!) Bardzo podoba mi się także splot, którego użyłeś- masz na niego jakiegoś tutka? ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...